Tuesday, October 20, 2009

Before "I Do"

Tiba-tiba timbul keinginan entah dari mana nak amik gambar pre-wedding. Mungkin berkat usaha kawan-kawan Chinese kat ofis asyik dok tanya aja bila nak amik gambar pre-wedding. To the Chinese, it's like a must to have pre-wedding pictures. Mula-mula memang tak pertimbangkan langsung nak amik gambar pre-wedding ni, banyak lagi benda nak difikirkan selain dari posing-posing depan kamera. Nanti masa kawin nanti, dah nak posing dah pun.

Tapi, bila duduk dan fikir-fikir...

Why not? Ngee...

Nothing too fancy and elaborate. Just me and Ide in our normal clothes looking pretty in front of the camera.


Something like this, perhaps: -

Pretty, isn't it? Thanks to Bang Hus

I talked to Ide abt it... He thinks it is a good idea too... But we haven't really decided on it. If it happens then the event will take place somewhere in KL, and I plan not to go to KL again what with the wedding is so near now... my Mom cakap nanti takda seri pulak... asyik menunjukkan muka kat KL ja :-S But there is still so many things for me to do! Pick up invi cards, groom's ring, fitting for KL reception, bla bla blaaaa....

4 comments:

  1. amek la pre-wed pics sha....sgt sweet...kompem tkrugi =) i pon tingin...tp dh telepas 2tahun lepas...huhu

    ReplyDelete
  2. Wehs Intan...tu la ingat nak amik..tapi biasa2 ja la..seronok2..I am thinking of Bukit Cerakah or FRIM...more like back to the nature punya style... :)

    ReplyDelete
  3. erkkk...i pun at first plan nak buat jgk.but then didnt hav the time & resources!;p but anyhow mr hubby suggest we shoot outdoor oldies style..penah tgk x pic dr. fazlie n his wife? amik kat tepi sungai..cantik sgt!

    ReplyDelete
  4. Ida...tu la I tgk byk org buat style oldies...tp mcm kena pakai kebaya ketat ja? Kalo ada proper props eg basikal lama ke mesti lagi cantik eh. Jap I gugel dokter fazli tuh.

    ReplyDelete