Aku rasa my blog ni akan bertukar menjadi my wedding preparation blog...lately I have been visiting blog2 bakal2 pengantin, and cara depa dok cerita pasal wedding preparation depa ni membuatkan aku rasa teruja nak sharing pasal wedding preparation aku jugak... (mostly dipengaruhi oleh Cik Sharina Khalid yang bakal melangsungkan perkahwinannya bulan 8 nanti...seronoknya!!! I am so excited for her OK!!)
Honestly speaking, aku ni boleh la dikatakan pengantin yang berangan2 tinggi nak majlis macam selebriti, tapi budget nya ciput aje...(sob sob tu la sapa suruh jadi auditor cabuk je) tapi I believe that if you prepare earlier, tak kelam kabut dan last minute, you are able to get what you want with a fraction of the cost. Betui tak?
Memang la orang perempuan ni angan2 mmg tinggi, nak kawin terbayang2 nak jadi macam princess, Cinderella la Snow White la bagai. Tapi as you grow older, you realize that with money, everything is possible. Tapi kalau budget tak mengizinkan, nak buat macam mana? (again, menyalahkan profesion diri ini sebagai seorang auditor cabuk). I think it is more meaningful if your wedding has your own "touch". Bagi yang terror bab2 seni ni maybe bulih la nak buat hantaran sendiri kan, or on the doorgifts tu at least tolong tampal2 bunga ke deco ke apa. Adakah saya ini seorang yang berseni?? As per Mariah Carey and Whitney Houston punya lyric "There can be miracle, when you believe...." Ecehhh...
So, from now on most probably most of my entries will be about my wedding preparation. Kalau rajin nak menulis la...(again, auditor cabuk is very busy ok). Lepas ni nak letak the countdown tu laa kat this blog. Right now dah nak tidur, maybe tomorrow I'll do it :D
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


hmm nie dh gear 3 nih ;)
ReplyDeletedino-d-dynosaur
Hoho bukan gear 3 Dino Si T-Rex, nak masuk gear 1 enjin dah mati OK!! :D
ReplyDeleteOh tq Sha darl! Terselit sedikit publisiti untuk I di situ ;) hik hik.
ReplyDeleteDon't worry about the THEME. I pun mula-mula xtau apa yg I nak. But it's very important for you find it! Start with 3 top colours that you fancy, then work ur way slowly.